Kerhot

-          budjetti avustusanomuksen liitteeksi

-          perustelut:

o   menestykset järjestetyissä tapahtumissa

o   piirin tai yhdistysten välisten kilpailujen                                          järjestäminen

o   materiaalihankinnat kerhon perustamiseksi

o   yhdistyksen yhteistapahtuman järjestäminen

-          kerhon osallistujamäärä

_____________________________________________________________

Raision Seniorit

Elämäniloa ja Voimaa Kerhotoiminnasta 2024

Bocciakerho

Kerho kokoontuu maanantaisin klo 13 Kerttulan liikuntahallin ylätasanteella.

Mukaan pääsee tulemalla paikalle, omia palloja ei tarvitse olla.
Tiedustelut Risto Nikkonen puh. 0400 740012
Mukava ja vapaa tunnelma, tervetuloa.

Elokuvakerho

Elokuvakerho kokoontuu joka kuukauden viimeisenä perjantaina klo 13 Kinopalatsissa Turussa pois lukien heinäkuu. Kerho on yhteinen Turun, Raision ja Naantalin senioreille ja meitä onkin usein iso sali aivan täynnä. Kerhojen vetäjät valitsevat elokuvan Kinopalatsin antamista vaihtoehdoista ja pyrimme valitsemaan elokuvan, joka sopii kohderyhmällemme.

Näytökseen pääsee mukaan ilmoittautumalla viimeistään näytösviikon maanantaina Raision vetäjälle Paula Leppäselle (paula.k.leppanen@gmail.com). Esityspäivänä mennään vain Kinopalatsin kassalle (Kauppiaskatu 11) ja kerrotaan, mitä elokuvaa on menossa katsomaan ja maksetaan erittäin edullinen jäsenhinta., joka tällä hetkellä on 7,5 € per elokuva. Kassalla voi myös ruudulta valita mieleisen istumapaikan.

Elokuvan traileri ja tiivistelmä löytyvät Raision Senioreiden kotisivuilta ja näytöksistä ilmoitetaan myös Rannikkoseudussa ja Turun Sanomissa.

Golfkerho

Golfkerho on talven ajan tauolla, mutta mahdollisuus omakustanteiseen sisäharjoitteluun on. Sisäharjoittelu joka toinen keskiviikko klo 10-12 Talk Birdie Areenalla Raisiossa.

Kerhon ulkopelikausi alkaa kentän avauduttua, yleensä huhtikuun lopulla. Pelaamme leppoisaa, ei totista golfia kerran viikossa.

Kerhon vetäjä Pirkko Rasi vastaa tiedusteluihin p.0400 527250

Keilakerho

Keilakerho kokoontuu perjantaisin klo 11.00 Raision keilakeskuksessa, toiminta jatkuu kevätkaudella toukokuun loppupuolelle asti.

Kerholle on varattu vakiovuoro perjantaisin  klo 11.00-12.00. Omaa palloa ei tarvita ja kenkiä saa vuokrata.

Toimintaan pääsee mukaan kaikki keilailusta kiinnostuneet Raision Senioriyhdistyksen jäsenet tulemalla keilahallille perjantaisin tai soittamalla kerhon ohjaajalle

Jaakko Anttila puh.0405466168

Mukavaa yhdessäoloa!

Kirjallisuuskerho

Kerho kokoontuu Raision kirjaston tiloissa (yhteispalvelupisteen vieressä ) kevätkaudella maanantaisi 22.1, 26.2, 25.3, 22.4 ja 20.5.2024 aina kello 14.00. Osallistua voi saapumalla paikalla, paljon keskustelua.

Vetäjänä Pirjo Oksa.

Kuntosalikerhoa/Liikuntakerhoa  ei ole, mutta kuntosalitoiminnan

tiedusteluihin vastaa Seppo Savola p. 0400 520031 ja häneltä voi myös tiedustella opastusta paikan päälle kunnallisiin kuntosaleihin.

Yhdistyksemme liikuntavastaava, vertaisliikuttaja on Jyrki Aaltonen jyrki.aaltonen@gmail.com vasta liikuntaan liittyvistä kysymyksistä.

Lisätietoa koosteessa:  ”Liikuntatarjontaa Raisiossa 2024”.

Lounaskerho

Kokoontuu kerran kuukaudessa syömään omakustanteisesti eri paikoissa. Yhdessä keskustellaan, minne seuraavalla kerralla halutaan mennä ruokailemaan.

Tiedustelut ja ilmoittautuminen p.0407071732 Annikki Kamila.

Tervetuloa joukolla ruokailemaan ja seurustelemaan!

Muistikerho

Kerho kokoontuu joka toinen tiistai klo 13 (parittomien viikkojen tiistaisin) ratkomaan pieniä muistitehtäviä, muistelemaan, juttelemaan, viihtymään. Kokoontuminen on yhdistystila Tokkilassa. Tavoitteena on muistin ylläpito ja mukava yhdessäolo. Muistikerho on toiminut jo yli 20 vuotta ollen yksi Raision Senioreitten vanhimmista kerhoista.
Lämpimästi tervetuloa entiset ja uudet kerholaiset! Tule rohkeasti tutustumaan toimintaamme!
Kerhon ohjaajana toimii Auli Raunio (puh. 040 839 1891)

Pelikerho

Pelikerhossa pelataan Liverpoolia (korttipeli), jonka oppii helposti, vaikka ei olisikaan ennen sitä pelannut. Pelikerho kokoontuu yhdistystila Tokkilassa, Tokmannin kiinteistössä aina keskiviikkoisin klo 11.30 alkaen. Pelikerhon vetäjä on Arja Nikkola, tiedustelut  p. 040 5066746

Tervetuloa mukaan, korttipeli on hyvää aivotyötä!

Petankkikerho

Kerho kokoontuu maanantaisin klo 13:00 Soliniuksenkujan varrella olevalla Lumparlan puistolla.  Kerho aloittaa vapun aikoihin, pitää kesätauon heinäkuussa ja jatkaa syyskuuhun. Kerholla on oma WhatApp-ryhmä, Petanque/poccia, johon voit liittyä viestien saamiseksi ja lähettämiseksi.
Mukaan pääsee tulemalla paikalle, omia palloja ei tarvitse olla.
Mukava ja vapaa tunnelma, tervetuloa.

Tiedustelut Risto Nikkonen puh 0400740012

Taidekerho

Kerho kokoontuu piirtämisen/akvarellimaalauksen parissa Tokkilassa (Tokmannin kiinteistö) keskiviikkoisin klo 14.00 alkaen.

Piirrämme/maalaamme kerran viikossa n.1-1,5 tuntia kerrallaan. Mukaan voi tulla, riittää, kun on vaan kiinnostusta oppia lisää. Mikään mestari ei tarvitse olla. Ryhmässä piirtämisessä oppii aina jotain, jos ei muuta ainakin saa rohkeutta omaan tekemiseen.

Vetäjänä toimii Seppo Savola. Kiinnostuneet, ottakaa a yhteyttä puh.0400 520031

Äijäkerho

Äijäkerho on miehille suunnattu keskustelukerho, joka kokoontuu yhdessä Turun senioreiden kanssa kuukauden ensimmäisenä torstaina klo 12 senioritalo Yrjänässä Turussa.

Eri alojen asiantuntijat alustavat mielenkiintoisista aiheista, joista käydään usein hyvinkin vilkasta keskustelua Toisinaan tehdään tutustumiskäyntejä lähialueen yrityksiin tai muihin mielenkiintoisiin kohteisiin.

Lisätietoja kerhosta Harri Seikola puh. 040 5751400